dijous, 18 de setembre del 2008

Robin Hood 2.0

M'agradaria tenir més temps per esplaiar-me tan en la notícia en sí com en les meves mostres d'agraïment (enorme, total i absolut) envers aquest Robin Hood del segle XXI que ha robat 492.000 euros als actuals xèrifs de Nottingham per a distribuir-los entre moviments socials i grups d'oposició al capital. Llegiu-ne la notícia tal i com la redactada el mateix super-heroi. D'altra banda, recentment s'ha sabut que una altra ànima generosa i altruista (aquesta del Regne Unit) ha estat condemnada a 18 mesos de presó per manllevar diners a la banca i donar-los gratuïtament a empreses amb problemes. Llegiu-ne aquí la notícia.
Endavant les atxes!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Lo del Robin Hood es un timo clásico que se hace a la banca. Pero se juega con

1) no dar publicidad cuando sucede
2) el miedo que tiene la gente a huir a la otra punta del mundo.

Pero además de sencillo, no es ilegal hasta pasado unos meses (cuando se descubre que todas las peticiones no son realmente para comprarte un coche o montar un negocio).

Se dice que lo malo es que repercute en el resto de la sociedad, porque los bancos podrían ser más puñeteros para conceder préstamos. Pero bueno, por otro lado los ciudadanos estamos pagando lo que hablabas el otro día; el estado sale al rescate de compañías privadas.

Anònim ha dit...

Quan vaig llegir la notícia, vaig pensar de seguida en vosaltres... Realmente, 1400desfalcos, tus proyectos eran hurto comparados con eso, je je... :)