dijous, 21 de maig del 2009

Aniversari: 1000 dies d'Avort!

Avui he descobert, de casualitat, que dimarts va fer 1000 dies que vaig penjar la primera entrada del Diari d'Avort. De fet, me n'havia oblidat que fa molt de temps havia instal·lat un gadget que et diu quants dies fa que estàs en la xarxa, i que l'havia col·locat al final de tot de la pàgina del blog. El (re)descobriment ha estat gràcies a un manual senzill d'Ubuntu que m'he agafat de la botiga, que m'ha caigut damunt del teclat quan m'he aixecat a beure aigua i m'ha tingut escanyada la tecla "Av Pag". En honor, doncs, al moviment GNU/Linux (en el que estic entrant ben a poquet a poquet, però amb molta il·lusió), li regalo al meu blog un dibuixet del Tux, el pingüí, pel seu aniversari ("diaversari"?), que col·loco a la columna de la dreta. [Què hi farem, si no només me n'atrau la filosofia del software lliure, sinó també el seu friquisme!] Espero a partir d'ara parlar-ne més sovint, i no haver d'esperar mil dies més...

1 comentari:

elisabet ha dit...

enhorabona pels 1000 dies donant la tabarra. ah! i ja podem votar els d'iniciativa internacionalista. en principi no havia pensat fer-ho, però després de tots els esdeveniments, ara ja en tinc ganes.
au!
ps. apunta a la llista un llibre que es diu "L'hoste incert", ISBN 9788496970816. M'arruinaré.