dilluns, 3 de gener del 2011

Lectura de començament d'any - Desde la Izquierda: 80 entrevistas

Si fa un parell de dies vaig acabar l'any recomanant-vos el llibre "Manual del torturador español", avui us animo a començar aquest 2011 amb la lectura de "Desde la Izquierda: 80 entrevistas y un breve epílogo", on en Salvador López Arnal recull les converses que ha mantingut els darrers anys amb diferent gent d'esquerres, alguns de més coneguts (Santiago Alba Rico, Tariq Alí, Francisco Fernández Buey) però la majoria d'ells no gaire gens coneguts pel gran públic, però igual d'interessants o encara més. 

El llibre està en format PDF i amb llicència Copyleft. A l'enllaç que us dono hi ha "només" (269 pàgines!) la primera part de l'obra, que s'anirà publicant al llarg del 2011 i que comptarà en total amb 4 volums. 

Està dedicat "als ciutadans i ciutadanes que no han claudicat ni tenen intenció de claudicar", amb lo qual puc estar segur que agradarà també a molts dels lectors pacients d'aquest blog .

2 comentaris:

aurora ha dit...

Moltíssimes gràcies per la recomanació, Ivan. Ara que per fi tinc un e-book, ja puc gaudir molt més d'aquestes coses. Segueix així, que les teues recomanacions sempre em semblen molt estimulants.

Espere que hages gaudit d'una bona entrada d'any!

Joan Vecord ha dit...

Me n'alegro, Aurora! I ja em diràs què tal l'experiència amb l'e-book, perquè jo també en voldria tenir un (per internet hi ha molts millors llibres que a les llibreries, gairebé!) però he d'esperar a què baixin de preu, perquè jo en voldria un que permetés de fer-hi comentaris i subratllades, i aquests ara per ara valen un ronyó i part de l'altre!

PD: Suposo que ja coneixeràs el Projecte Gutenberg. Si saps llegir l'anglès, hi ha tantes obres clàssiques d'alta qualitat (Mark Twain, Chesterton, etc.) que necessitaries 10 vides senceres per a llegir-los tots!:

http://www.gutenberg.org/wiki/Main_Page