dimarts, 23 de setembre del 2008

German Ramírez, el crack televisiu

M'ho feia saber anit el Guillem, que s'estava mirant la tele, tot emocionat: "¿saps qui participa en l'edició d'enguany de Gran Hermano?". I davant del meu desconeixement, en va tenir prou amb una onomatopeia: "rrriiiaaaau!". I efectivament, el nostre presentador preferit, el showman que ens havia entretingut fa un parell d'anys durant molts vespres al pis de Sagrada Família presentant un concurs al Canal Català, l'inclassificable German Ramírez, és dins de "la Casa". Per a què us en feu una idea aproximada, aquí teniu un video de quan era presentador: Ostres, amb aquest crack a la màniga no sé si podré mantenir el boicot a Tele5... És el puto amo! Ho sento, no me'n puc estar de linkar-vos un altre vídeo d'aquest monstre: aquest. I prou, que no podré parar de mirar-me'l i m'agafarà mal de panxa de tant riure...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Pero ese no es el Elías??

Ah no, que este habla catalán...

Anònim ha dit...

"Estic donant la volta al món!!" Ha, ha, sen-sa-cio-nal. Potser em compro una tele i tot...

Anònim ha dit...

Que video mas bueno.
Lo pongo en:
http://gh10.xgh.es/viewtopic.php?f=27&t=51