divendres, 13 de juliol del 2007

Horitzó de lampista

Acabo de venir a casa mons pares un senyor d'una escola d'oficis, ja que fa un parell de dies els vaig mostrar correutrònicament el meu interès en fer un curs de fontaneria. El senyor m'ha caigut simpàtic, i no m'ha despertat aquella desconfiança com el comercial encorbatat de l'altra acadèmia. A part d'això, els preus són una mica més barats i, sobretot, ofereixen la possibilitat de realitzar conjuntament (i amb un bon descompte) un curs de fontaneria i un d'electricitat, és a dir, un curs de lampisteria. Això em suposaria haver d'anar-hi al vespre un parell d'hores de dilluns a dijous, mentre que fer només fontaneria implicaria tan sols dimarts i dijous. Però vaja, si total he de malbaratar la majoria de tardes, prefereixo aprendre també algo d'electricitat. L'únic que perdré seran els partits de futbol sala dels dimarts, però me'ls perdria tanmateix només amb el curs de fontaneria. En tinc ganes, i estic clarament inclinat a dir que sí, que l'agafo. Però això comportaria haver de reduir gastos, és a dir, tornar a casa mons pares. I això no ho tinc tan clar, però també semblo inclinat cap al sí, cap a tornar a casa mons pares. Per tot plegat, li he dit al senyor que el trucaria demà a primera hora de la tarda, quan hagi pogut rumiar-m'ho una mica. Però tampoc vull maldecaps, i sé que em posaré neguitós si començo a sopesar-ne els pros i els contres, els beneficis i les pèrdues, els guanys i les renúncies.