divendres, 13 de juliol del 2007

Crowded House Lyrics - English Trees

English Trees
English trees in my garden We planted seeds in a faraway land In between the palms and the succulent grow.
They lose their leaves in the winter Mark the seasons for him and for her Once upon a time in the fallen snow Up against the sky made a silhouette show.
England cries and she plays for him Her chords entwined like a requiem Although it’s springtime and colour is new In Regent’s Park I will mourn for you And I must be wise somehow ‘Cause my heart’s been broken down It’s so far to fall And so hard to climb Nothing’s sadder, I know, Than the passing of time Won’t forget me You won’t forget me Like english trees in my garden Summer’s missed you, my darling And all your crimes are forgiven Yeah, all your crimes are forgiven And I must be wise somehow There's english trees in my garden
Arbres anglesos
Arbres anglesos al meu jardí Vam plantar llavors en una terra llunyana. Creixen entremig de palmeres i de suculenta. Perden les seves fulles a l'hivern. Assenyalen les estacions per a ell i per a ella. Un cop fa molt de temps sota la neu que queia alçats contra el cel van fer que es mostrés una silueta. Anglaterra plora i ella toca per a ell els seus acords entrellaçats com un rèquiem. Malgrat que és primavera i el color és nou, a Regent's Park jo estaré de dol per tu. I, d'alguna manera, he de ser prudent perquè el meu cor ha estat trencat. És massa lluny per a caure'n i massa dur per a pujar-hi. No hi ha res més trist, ho sé, que el passar del temps. No m'oblidaràs. Tu no m'oblidaràs. Com els arbres anglesos al meu jardí. L'estiu t'ha enyorat, estimada, i tots els teus crims estan perdonats. Sí, tots els teus crims estan perdonats. I, d'alguna manera, he de ser prudent Hi ha arbres anglesos al meu jardí.
.
Índex de cançons del disc Time on Earth: clica aquí