dijous, 2 de desembre del 2010

Assassinar l'enemic


"Well, I think Assange should be assassinated, actually; I think Obama should put out a contract and maybe use a drone or something". ["Bé, penso que Assange hauria de ser assassinat, de fet; i penso que Obama hauria de contractar un mercenari o potser enviar-li un "drone"* o alguna altra cosa"].

* un "drone" és un aparell volador no tripulat, usat per exemple pels EUA a la guerra de l'Afganistan per a fer assassinats selectius sense risc de baixes.

Així comença la breu (però contundent) declaració televisiva de Tom Flanagan, assessor del Primer Ministre del Canadà, el conservador Stephen Harper



I així acaba: "I won't fell unhappy if Assange disappear" ["No m'entristiré si l'Assange desapareix"].

I aquí no ha passat res. L'Avort voldria provar si la reacció és la mateixa si des d'aquest portal incitem a assassinar banquers i alts directius, però ara he de fer-me el dinar i no tinc temps per a experiments. Queda pendent.

2 comentaris:

aurora ha dit...

Espere impacient la teua crida! No, en serio, són molt greus aquestes declaracions. De fet, fins i tot podrien ser considerades delicte. Ara, jo m'ho he estat rumiant aquesta setmana molt, i la veritat, no em semblaria molt estrany que el tipo desapareguera. Quan de temps pot romandre en la clandestinitat sense que la seua vida estiga en perill? I posant-nos en el pitjor dels casos? Si acabaren amb Assange, ens assabentaríem?

Joan Vecord ha dit...

Hola Aurora! Me n'alegro de trobar-te per aquí, ara que has tornat a penjar la destral (la daga?) de guerra internètica.

Bufa, no sé com acabarà tot plegat. La cosa s'està posant moooolt xunga. Veient-se-les venir, l'Assange ha publicat a internet un arxiu "assegurança de vida": tothom se'l pot descarregar i Wikileaks en donarà les claus d'accés si l'Assange "desapareix". A l'entrada d'avui n'he posat l'enllaç.

PD: crida? quina crida? Jo no he dit res, senyor jutge!! ;-)

A reveure!